نمایندگی پرینترهای کانن canon در شیراز
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کانن canon یک شرکت الکترونیکی ژاپنی است که در سال 1933 توسط "یوشیداگورو" و "اوچیدا سابورو" تاسیس شد. این کمپانی در زمینه تولید محصولات متنوعی از جمله دوربین عکاسی، دستگاه فتوکپی، دستگاه اسکنر، دوربین های دیجیتال ویدئویی، دستگاه پرینتر و ماشین های اداری فعالیت دارد.

نمایندگی پرینترهای کانن canon در شیراز

نمایندگی پرینترهای کانن canon در شیراز

جالب است بدانید که کمپانی canon اولین شرکتی بود که طرح جمع آوری و بازیافت کارتریج دستگاه های کپی را مطرح و اجرا کرد. هدف از برنامه بازیافت تونر کارتریج این است که دفن زباله به صفر برسد که با استفاده از بازیافت مجدد قطعات و با به کارگیری بازیابی انرژی انجام می شود.
ایده برتر پارسیان به عنوان عامل نمایندگی پرینترهای کانن در شیراز محصولات این کمپانی را با ضمانت و گارانتی معتبر به مشتریان عزیز در سراسر ایران عرضه می دارد. محصولاتی که در سایت ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) از این کمپانی به فروش می رسد عبارتند از: دستگاه فتوکپی کانن، پرینترهای جوهرافشان کنون، ویدئو پروژکتور کانن، اسکنر کانن، پرینتر کنون، کارتریج کانن و ماشین های اداری کانن.
پرینترها امروزه به یکی از دستگاه های پرکاربرد و متداول تبدیل شده اند که در تمام حوزه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. پرینترهای کانن در مدل ها و با کارایی های مختلفی به چند گروه دسته بندی می شوند که شامل پرینترهای جوهرافشان، پرینترهای قابل حمل، پرینترهای لیزری سیاه و سفید، پرینترهای لیزری رنگی و پرینترهای چند کاره کانن هستند تمامی این محصولات را در سایت با مشخصات می توانید مشاهده نمایید.
خدمات فروش ایده برتر در دو بخش خدمات پیش از خرید و خدمات پس از خرید صورت می گیرد. مشاوران ما قبل از خرید هر کالا، مشتریان عزیز را راهنمایی کرده تا بهترین محصول را با توجه به نیاز خود تهیه نمایند. علاوه بر این می توانید از مزایای خدمات پس از فروش در نمایندگی کانن نیز بهره مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله های دستگاه کپی کانن، پرینتر کانن، پرینترهای جوهرافشان کنون مراجعه کرده و مطالعه نمایید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول – واحد دو

تلفن: 73027-021

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 

 





:: برچسب‌ها: نمایندگی پرینتر کانن, نمایندگی پرینتر کانن در شیراز, نمایندگی چاپگر کانن در شیراز, نمایندگی کانن در شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 630
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 25 خرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی